نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 08:18

۱۴ مازندرانی کرونایی شدند

تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۴ بیمار کرونایی جدید، به ۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۸ نفر بدحال هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، زمستان سرد امسال با آغاز پیک هشتم و افزایش شمار مبتلایان پرسروصدا شد و کرونا نیز بر نگرانی‌ها افزود در این زمینه طی ۲۴ساعت گذشته تعداد بیمار ۸ نفر مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

 طی این مدت تعداد ۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 هم اکنون ۳۲ بیمار بعلت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد ۶ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۱۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، همچنین در ۲۴ساعت گذشته ۶ بیمار جدید بستری و ۸ بیماری هم ترخیص شد.

همچنین ۲ بیمار هم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری است‌.

براین اساس در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۱۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۸ نفر بدحال هستند.

طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوتی براثر کرونا در استان مازندران گزارش نشده است.

به گزارش فارس، واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات ضروری است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 1004038

مهمترین اخبار ایران و جهان: