نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 18:18

لزوم مردمی‌سازی برنامه‌های فرهنگی در شاهرود/ گرامیداشت سوم خرداد با روش‌های جدید انجام شود

فرماندار شهرستان شاهرود بر لزوم توجه به مردمی‌سازی برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان و تسهیل گری و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، فرماندار شهرستان شاهرود عصر امروز در نشست بزرگداشت برنامه‌های سالگرد آزادسازی خرمشهر که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تأکید بر بزرگداشت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به دستورالعمل ملی گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت اشاره کرد.

وی اظهار کرد: این دستورالعمل جامع در خصوص ایام ملی و مذهبی دفاع مقدس و مقاومت در طول سال است که باید با همراهی همت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شاهرود با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس سال گذشته شهرستان رتبه برتر را در استان کسب کرد، افزود: در راستای تولید محتوا و تبلیغات محیطی و فعالیت در فضای مجازی و نشست‌ها در این راستا باید همه تلاش کنند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های ذیل این دستورالعمل در شهرستان شاهرود، بر ارسال فعالیت‌ها به دبیرخانه شهرستانی با مسؤولیت سپاه ناحیه این شهرستان تأکید کرد.

جلالی به گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: باید با محتوای جدید و شکل متناسب و روش‌های نو، در انتقال این حماسه بزرگ به نسل جدید و استمرار این فرهنگ تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان شاهرود بر مردمی‌سازی برنامه‌های دفاع مقدس و مانند آن تأکید کرد و افزود: مردم ما نشان دادند در همه عرصه‌ها پای کار انقلاب هستند و باید با محوریت مردم و تسهیل‌گری و پشتیبانی از آن‌ها، شرایط اجرای برنامه‌ها را فراهم آوریم.

وی به مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه نیز اشاره و بر پشتیبانی از این برنامه‌ها و نقش بخش‌های غیردولتی در این راستا نیز تأکید کرد و گفت: مشارکت جدی مدیران در بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد با پشتیبانی از تشکل‌های مردمی باید باشد و از فعالان فرهنگی در این حوزه پشتیبانی جدی شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1231082

مهمترین اخبار ایران و جهان: