نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 16:10

آغاز عملیات زیرسازی رمپ ورودی شهرک صنعتی «دهلران»

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: عملیات زیرسازی رمپ ورودی شهرک صنعتی «دهلران» با ۱۴ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

موسی حاتمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام، عصر پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: عملیات زیرسازی رمپ ورودی شهرک صنعتی دهلران آغاز شده است.

 وی افزود: برای انجام پروژه جدول‌گذاری و آسفالت رمپ ورودی این شهرک ۱۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام ادامه داد: تکمیل و تعمیر پروژه شبکه روشنایی معابر شهرک دهلران و شبکه داخلی ناحیه پایین دستی پتروشیمی با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و با ۱۰۰ درصد پیشرفت، اجراء شده است.

حاتمی خاطرنشان کرد: خط انتقال آب ناحیه پایین دستی پتروشیمی، احداث مخزن بتنی آب این ناحیه صنعتی و نیز آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی دهلران از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام است که به محض تأمین اعتبار، اجرای این پروژه ها عملیاتی خواهد شد.

وی یادآور شد: پیگیری عدم آنتن‌دهی مناسب و پوشش اینترنت ضعیف همراه اول این شهرک نیز از طریق ادارات کل ارتباطات و مخابرات استان مورد مطالبه قرار گرفته است.

حاتمی یادآور شد: بهسازی شهرک صنعتی دهلران در اولویت کاری ماست و تلاش خواهد شد تا زیرساخت های این شهرک بیش از پیش بهبود یابند و فضای آن نیز به نحو مطلوبی بهسازی شود. این شرکت تمام تلاش خود را برای حمایت و تأمین اعتبارات لازم از منابع ملی برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به کار خواهد گرفت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642082

مهمترین اخبار ایران و جهان: