نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 17:31

۷۵ خودروی حادثه ساز در محورهای مواصلاتی شاهرود توقیف شدند

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه طی طرح نوروزی ۷۵خودروی حادثه ساز در محورهای مواصلاتی توقیف شدند، گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و اجرای حرکات نمایشی تخلف این خودروها بود.

علی کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سالانه حوادث ناگوار و تلخ بسیاری بر اثر تخلف سایر خودروها برای افراد رخ می‌دهد، ابراز داشت: برای جلوگیری از این پیامدهای غیر قابل جبرانی مقابله با تخلفات حادثه ساز در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه خودرو افرادی که با این تخلفات رانندگی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند توقیف می‌شود، افزود: هدف عمده از این اقدام آموزش و هشدار برای اینگونه رانندگان حادثه ساز است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه از تاریخ ۲۷ اسفند تا پایان نوروز در طرح نوروزی ۷۵ خودرو حادثه ساز در محورهای مواصلاتی شهرستان اعمال قانون شدند، ابراز داشت: پلیس بدون اغماض برای پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی با اینگونه رانندگان قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد.

کریمی در ادامه تصریح کرد: سبقت و سرعت غیر مجاز، انحراف به چپ و اجرای حرکات نمایشی مصداقی از تخلفات حادثه ساز محسوب می‌شوند که توسط دوربین‌های نظارتی و پلیس نامحسوس پلیس ردیابی و بلافاصله اعمال قانون می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133738

مهمترین اخبار ایران و جهان: