نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 11:53

یورش گسترده صهیونیست‌ها به نابلس و تخریب منزل شهید فلسطینی+ فیلم

نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع محلی بامداد امروز سه شنبه اعلام کردند که در پی یورش اشغالگران اسرائیلی به نابلس، مبارزان مقاومت با آنان وارد درگیری مسلحانه شدند.

مبارزان مقاومت همچنین در مسیر خودروهای نظامیان اسرائیلی چند بمب منفجر کردند. در پی این رخداد نیروهای پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی راهی نابلس شدند.

در ادامه این یورش گسترده، نظامیان اشغالگر به اردوگاه عسکر در شهر نابلس یورش برده و خانه شهید عبدالفتاح خروشه را تخریب کردند.

شهید خروشه مجری عملیات تیراندازی در حواره در ماه مارس گذشته است که طی آن دو شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به هلاکت رسیدند.

این مبارز فلسطینی چند هفته بعد در اردوگاه جنین توسط نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به نابلس و تخریب منزل شهید فلسطینی+ فیلم

اشغالگران صهیونیست با استفاده از مواد منفجره قوی، منزل این شهید فلسطینی را منفجر و با خاک یکسان کردند.

منابع فلسطینی همچنین تصاویری از انفجار بمب در مسیر خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش بامداد امروز به شهر نابلس منتشر کردند.

تصاویری هم از درگیری شدید بامداد امروز جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهرک کوبر در شمال رام الله منتشر شده است.

اشغالگران صهیونیست در جریان این یورش چند جوان فلسطینی را در این منطقه بازداشت کردند.

زخمی شدن ۵۸ فلسطینی در درگیری‌های نابلس

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شهر نابلس به منظور تخریب منزل شهید عبدالفتاح خروشه، شهروندان فلسطینی با آن‌ها درگیر شدند که در این درگیری دست کم ۵۸ فلسطینی زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

بازداشت ده‌ها فلسطینی در کرانه باختری

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر بامداد امروز سه شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و دست به بازاشت گسترده فلسطینیان زدند.

به گفته این منابع، در این حملات نزدیک به ۳۰ فلسطینی بازداشت شدند.

بیشتر بازداشت شدگان جوان هستند و شمار زیادی از آنان آزاده هستند و قبلا هم در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند اسارت بودند.

اشغالگران صهیونیست تنها در شهرک کوبر در شمال رام الله بیش از ۱۵ نفر را بازداشت کردند.

واکنش حماس: صهیونیست‌ها در رویارویی با مقاومت ناتوانند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به اقدام وحشیانه امروز نظامیان صهیونیست در منفجر کردن منزل شهید فلسطینی در نابلس گفت: منفجر کردن منزل عبدالفتاح خروشه شهید قسامی، یک رفتار نژادپرستانه تمام عیار است که بیانگر عجز و ناتوانی کامل رژیم صهیونیستی در رویارویی و تعیین سرنوشت نبرد برابر ملت و مقاومت فلسطین است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431838

مهمترین اخبار ایران و جهان: