نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 20:59

ربیعی: بازیکنان ذوب‌آهن باید برای پیشرفت تیم هر روز بجنگند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید ظرفیت بازیکنان افزایش پیدا کند تا در تمام طول فصل مبارزه‌گر باشند و برای پیشرفت تیم هر روز بجنگند، کار سختی است اما همه تلاشمان را خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: از لحاظ بازی تیم فولاد در ۲ هفته اخیر مقابل استقلال و سپاهان کیفیت متفاوت‌تری نسبت به بازی‌های گذشته نشان داد، تیم خوبی بودند و می‌دانیم که بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم ریتم مناسبی را از نظر کیفیت ارائه دهیم، با توجه به این‌که چند بازیکن را نیز نداریم، مطمئن هستم که مجموعه تیم تلاش خود را انجام خواهد داد؛ امیدوارم حمایت و حضور هواداران را شاهد باشیم تا در کنار یکدیگر خود را برای این مسابقه مهم و سخت مهیا کنیم.

ربیعی تصریح کرد: از باشگاه فولاد خوزستان به دلیل نظری که روی بنده داشتند اما از نظر انگیزشی فرقی ندارد، هدفی برای ذوب‌آهن دنبال می‌کنم و هر بازی برای ما سرنوشت‌ساز است؛ برای هر بازی برنامه‌ریزی خاصی داریم، وظیفه دارم مسیری از نظم، آرامش و ثبات ذهنی برای بازیکنان آماده کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در ذوب‌آهن تلاش برای ثبات کیفیت است و نظم برگزاری مسابقات در این مورد مهم است، فاصله زیاد، کیفیت بازی‌ها را کم می‌کند، قرعه و نظم بازی‌ها برای ما به این شکل شده اما نهایت همکاری را با سازمان لیگ خواهیم داشت و به دغدغه‌های سازمان لیگ احترام می‌گذاریم؛ فاصله بلند از لحاظ کیفی روی ما تأثیرگذار بوده است و تعطیلی بلندمدت ما را اذیت کرده، مخصوصا بازی تدارکاتی نیز آماده نکردیم، امیدواریم در نیم‌فصل دوم این مشکل برطرف شود.

وی یادآور شد: فولاد از لحاظ بازیکن تیم خوبی است اما برخی مواقع اتفاقی می‌افتد که آنطور که می‌خواهی، نمی‌شود، این باشگاه بزرگ و این تیم خوب است؛ بازی بسیار سخت و مهم برای ما خواهد بود.

ربیعی در مورد کیفیت خوب ذوب‌آهن گفت: زمان مناسبی برای قضاوت در مورد تیم نیست، بعد از ایجاد باور، باید ظرفیت بازیکنان افزایش پیدا کند تا در تمام طول فصل مبارزه‌گر باشند و برای پیشرفت تیم هر روز بجنگند، کار سختی است اما همه تلاشمان را خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد وضعیت بازیکنان تیمش عنوان داشت: آرش قادری و سبحان خاقانی محروم و پوریا آریاکیا و مهرداد رضایی مصدوم هستند، حبیب فرعباسی نیز به دلیل سرماخوردگی تمرین نکرد اما کل مجموعه تیم متمرکز خواهند بود؛ امیدوارم هر تیمی که باهوش‌تر باشد و دقت بیشتری دارد، برنده از زمین خارج شود.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608694

مهمترین اخبار ایران و جهان: