نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 19:20

کارگروه پایش فضای مجازی در شاهرود ایجاد شود

شاهرود- امام جمعه شاهرود بر ضرورت ایجاد کارگروه پایش فضای مجازی در شهرستان تاکید کرد و گفت: این کارگروه نباید صرفا در دوران انتخابات فعال باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود که بعد از ظهر شنبه در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بر ضرورت ایجاد کارگروه پایش فضای مجازی در شهرستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این کارگروه می‌بایست با حضور دستگاه‌های مسئول و صاحب نظران ایجاد شود، بیان کرد: این کارگروه نباید فقط مربوط به انتخابات، بلکه می‌بایست در طول سال فعال باشد.

امام جمعه شاهرود ضمن اشاره به ویژگی‌های فضای مجازی، بیان کرد: اثرات مؤثر فضای مجازی و در کنار آن آسیب‌های آن بی‌بدیل و مبرهن است.

امینی بیان کرد: این فضا ظرفیت‌های خوبی دارد و برای منافع و مصالح شهر می‌توانیم حداکثر استفاده را کنیم، اما آسیب‌های فراوانی دارد که در شهرستان ما تخریبش بیشتر از منافعش است.

وی با تاکید بر اینکه متأسفانه شاهدیم پشت سر تعدادی کانال‌های مخرب فضای مجازی برخی مسئولان هستند، تصریح کرد: با این اوضاع چگونه می‌شود این فضا را رصد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1275806

مهمترین اخبار ایران و جهان: