نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 09:38

دستگیری 50 سارق در طرح عملیاتی مبارزه با سارقان در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در نخستین مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سارقان در استان 50 سارق توسط همکاران در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان، سردار سعید دادگر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: اولین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح و با تلاش ماموران، ۵۰ سارق دستگیر که در تحقیقات مقدماتی به ۷۷ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به کشف هفت خودرو و ۱۲ موتورسیکلت مسروقه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دادگر تاکید کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و اجازه فعالیت به مجرمان و قانون شکنان نخواهیم داد.

وی متذکر شد: تقاضای ما از شهروندان این است که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در سطح شهر موضوع را به پلیس 110 گزارش کنند.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: مردم عزیز بدانند همکاران من در انتظامی گلستان در عرصه‌های مختلف با تمام نیرو، توان و با از خود گذشتگی در راستای حفظ امنیت و نظم در جامعه تلاش می‌کنند.

دادگر تاکید کرد: حضور و اقدام‌های پلیس در استان گلستان در عرصه‌های مختلف پیش دستانه، هوشمندانه و حتی خنثی کننده اقدامات مجرمانه و تهدید کننده امنیت است و تمام تلاش ما بر این است بهترین خدمت را به مردم عزیز ارائه دهیم.

گفتنی است، رئیس‌کل دادگستری گلستان روزهای گذشته اعلام کرد استان گلستان با کاهش 6 درصدی سرقت رتبه دوم کاهش سرقت در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

حیدر آسیابی با اشاره به اینکه گلستان در کاهش سرقت در کشور جایگاه دوم را دارد، افزود: در کنار اقدامات سختگیرانه قانونی به مجرمان به ویژه سارقان ، باز اجتماعی شدن مجرمان را هم دنبال می‌کنیم و به همین منظور پیگیر فعال‌تر شدن مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هستیم تا با بسترسازی برای اشتغال و توانمندسازی محکومان ، از بازگشت دوباره آنان به زندان و ارتکاب جرم ، جلوگیری کنیم.

 

 

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1321050

مهمترین اخبار ایران و جهان: