نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 14:23

هدف دشمن فروپاشی نظام کشور از طریق تلاشی خانواده ایرانی است

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروزه دشمن یکی از برنامه‌ریزی آن برای فروپاشی نظام مقدس اسلامی این است که بتواند خانواده را متلاشی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز یکشنبه ضمن دیدار با رئیس کل دادگستری خوزستان و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضائیه اظهار کرد: شهید بهشتی معمار دستگاه قضائی بوده و خط مقدم در ایجاد این تشکیلات است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه جایگاه قوه قضائیه بسیار حساس است، ادامه داد: با بررسی روایات می‌بینیم که سهم قابل توجهی از ارکان نظام مقدس اسلامی به دست قوه قضائیه است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد تأکید کرد: نعمت هر مقدار افزون می‌شود، خطر در آن نیز افزایش پیدا می‌کند. یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که خداوند متعال توفیق داده که حق را به صاحب بر می‌گردانید و این از نعمت‌های الهی است.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه خداوند متعال از حق خودش می‌گذرد اما از حق الناس نمی‌گذرد، گفت: در عالم آخرت زمین و آسمان بر علیه اعضای بدن انسان شهادت می‌دهند. به همین دلیل انسان تلاش کند که به تکلیف خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با قدردانی از اقدامات دادگستری استان عنوان کرد: در بررسی پرونده‌های قضائی یک طرف قضیه ناراضی است؛ بنابراین خط کش ما باید اجرای دستورات خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمن یکی از برنامه‌ریزی آن برای فروپاشی نظام مقدس اسلامی این است که بتواند خانواده را متلاشی کند، تاکید کرد: محور خانواده زن و سپر حفظ و نگهداری آن حیا و عفت است.

امام جمعه اهواز در تقسیم بندی بی حجاب‌ها ادامه داد: دسته‌ای در خط مقدم و اجیر شده توسط دشمن هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند که برخورد قانونی با این گروه با قوه قضائیه است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه دسته دوم بی حجاب‌ها افراد معاند نیستند اما جاهل و ناآگاه نیستند، گفت: دسته سوم به لحاظ اعتقادی ضعیف هستند. این دسته وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308050

مهمترین اخبار ایران و جهان: