نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 20:45

کنعانی گمانه زنی‌ها درباره تغییر محل گفت‌وگوی رسانه‌ای امیرعبداللهیان و فرحان را بی اساس خواند

سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌ها درباره تغییر محل گفت‌وگوهای رسانه‌ای وزرای خارجه ایران و عربستان را بی‌اساس خواند و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص نتایج گفت‌وگوهای وزرای خارجه ایران و عربستان گفت؛ مذاکرات وزرای امور خارجه ایران و عربستان در فضای بسیار خوب، مثبت و سازنده‌ای انجام شد و موضوعات مختلف مورد علاقه دو کشور در حوزه دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت و در خصوص گام‌های آتی به منظور گسترش روابط دوجانبه توافق‌های خوبی انجام دادند.

کنعانی گفت: وزرای خارجه دو کشور در پایان گفت‌وگوهای رسمی، در اظهاراتی رسانه‌ای به بیان نتایج گفت‌وگوهای خود در خصوص روابط دوجانبه و نیز موضوعات مورد علاقه مشترک پرداختند.

وی گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفت‌وگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس خواند و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست که با تعییر مکان، این گفت‌وگو در محل مذاکرات رسمی برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1291094

مهمترین اخبار ایران و جهان: