نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 00:35

افزایش ۵ درصدی تردد از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: حدود ۳۶ هزار مسافر در ۵ ماهه گذشته از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 5 درصدی را شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل، لطف اله بابایی، مدیر پایانه مرزی بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه از ۳۶ هزار نفر تعداد هزار و ۲۵۸ مسافر ایرانی و ۳۴ هزار و۷۳۸ نفر نیز مسافر خارجی است، اظهار کرد: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل ۳۴ هزار و ۱۹۰ مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده بودند افزود: در ۵ ماه گذشته افزایش ۵ درصدی را نسبت به سال قبل  شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تعداد مسافران ورودی ایرانی را هزار و ۲۵۰ نفر برشمرد و گفت: در ۵ ماه گذشته ۱۶ هزار و۹۷۲ مسافر خارجی وارد مرز و ۱۷ هزار و۷۶۶ مسافر خارجی نیز از مرز بیله سوار خارج شده‌اند.

افزایش ۱۵ درصدی مسافران ورودی خارجی به مرز بیله سوار

بابایی از افزایش ۱۵ درصدی مسافران ورودی خارجی به مرز بیله سوار خبر داد و بیان کرد: در ۵ ماهه سال گذشته ۱۴ هزار و۷۵۹ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوارشده بودند که در ۵ ماهه گذشته این رقم ۱۶ هزار و۹۷۲ نفر بود.

وی تشریح کرد: در مدت یاد شده ۵۰ هزار و۷۸۹ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی را از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند که در این مدت ۲۷ هزار و۱۳۱ دستگاه وارد و ۲۳هزار و۶۵۸ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۵ ماهه گذشته به تردد ۴۹ هزار و ۸۸۸ دستگاه کامیون و ۹۰۱ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: در تردد اتوبوس از مرز بیله سوار نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۴۸ دستگاه بود در ۵ ماهه امسال افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1493694

مهمترین اخبار ایران و جهان: