نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 20:33

وزیر بهداشت: امکانات درمانی و بهداشتی برای خدمت به زائران در مرزها مستقر شده است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امکانات خوبی از جمله نیروی انسانی، آمبولانس، اتوبوس‌های آمبولانسی، دارو و هر آن چه که نیاز زائر است در مرزهای کشور برای خدمت به زائران تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، بهرام عین‌اللهی دقایقی قبل در بازدید از مرز ‌شلمچه در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه خدمت به زائران اربعین حسینی برای ما افتخار و مایه مباهات است، اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران را داریم. 

وی با اشاره به بازدید از مراکز درمانی مستقر در مرز شلمچه، عنوان کرد: امکانات خوبی از جمله نیروی انسانی، آمبولانس، اتوبوس‌های آمبولانسی، دارو و هر آن چه که نیاز زائر است در مرزهای کشور برای خدمت به زائران تدارک دیده شده است. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: زائران حتما در هنگام زیارت و پیاده‌روی سفر خود را مدیریت کنند، اکیدا توصیه می‌کنیم که در ساعت‌های 10 صبح تا 5 عصر به هنگام تابش مستقیم نور خورشید حرکت نکنند تا برای کسب مشکلی پیش نیاید. 

عین‌اللهی خاطرنشان کرد: رعایت نکات بهداشتی و استفاده از تغذیه سالم و بدون مشکل و همچنین استفاده فراوان از نوشیدنی‌ها از توصیه‌های دیگر ما به زائران اربعین حسینی است. 

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های ثابت و مستقر ما در مرزها و شهرهای منتهی به پایانه به صورت کامل آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466806

مهمترین اخبار ایران و جهان: