نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 09:51

۶۸۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به همت خیرین و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۶۸ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در استان اردبیل توزیع شده است.

علیرضا حسین‌نژاد در حاشیه برگزاری اطعام ۵۰۰ نفری ایتام و نیازمندان در مسجد علیه اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در کنار خیرین، مراکز نیکوکاری در سطح استان بازوان توانمند جریان مردمی کردن امر احسان و نیکوکاری در جامعه هستند که شایسته است از تلاش‌ها و زحمات آنها در ایام ماه مبارک رمضان قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز در کنار خیرین، ۱۵۴ مرکز نیکوکاری وارد جریان احسان و نیکوکاری شدند تا دستگیر گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با همت مرکز نیکوکاری مهندسان هدف در اردبیل برای ۵۰۰ نفر از ایتام و نیازمندان سفره افطاری برپا شده و اطعام این خانواده‌ها در قالب پویش «اطعام مهدوی» انجام شده است.

حسین‌نژاد افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۶۸ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و ایتام استان اردبیل توزیع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با هدف فرهنگ‌سازی افطاری ساده در جامعه کمیته امداد در این مدت ۲۷ هزار سفره افطاری ساده را نیز برپا کرده تا اطعام نیازمندان و جامعه هدف کمیته امداد انجام شود.

حسین‌نژاد اضافه کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان قرار است کلیه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در بخش‌های مختلف از افطاری، غذای گرم و یا بسته‌های معیشتی بهره‌مند شده و زمینه جلب رضایت آنها در ماه مبارک رمضان فراهم آید.

وی بیان کرد: با دایر کردن ۱۰۰ آشپزخانه در این ایام، توزیع بیش از ۶۸ هزار پرس غذای گرم انجام شده و در کنار آن افطاری ساده به تعداد ۲۷ هزار مورد برپا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بسته‌های غذایی توزیع شده را در بین نیازمندان بیش از ۱۰ هزار و ۸۸۰ بسته اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم این طرح‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1150150

مهمترین اخبار ایران و جهان: