نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 18:34

توزیع ۱۴۰۲ بسته معیشتی به مناسبت ماه رمضان و لیالی قدر

کرمانشاه- رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کرمانشاه از توزیع یک هزار و ۴۰۲ بسته معیشتی به مناسبت ماه رمضان و لیالی قدر خبر داد.

رسول بهرامی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و شهادت حضرت علی (ع) توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در ادامه سلسله برنامه‌های کمک مومنانه و طرح مواسات مورد تاکید مقام معظم رهبری برگزار شده است، افزود: در این مرحله و در فروردین ماه تعداد یک هزار و ۴۰۲ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی بسیج حقوق دانان توزیع شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این بسته‌ها که با دستور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تأمین شده برای توزیع در بین خانواده زندانیان نیازمند در اختیار اداره کل زندان‌های استان کرمانشاه قرار گرفته که در ماه مبارک رمضان توزیع شود.

بهرامی پور ارزش هر بسته معیشتی را مبلغ ۱۰ میلیون ریال و مجموع ارزش بسته‌های معیشتی این مرحله را قریب به ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

رسول بهرامی پور در خاتمه اظهار داشت: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص طرح مواسات و کمک‌های مومنانه تاکنون قریب به ۸۰۰۰ بسته معیشتی با ارزشی معادل چهل میلیارد ریال توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه تهیه و توزیع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1143494

مهمترین اخبار ایران و جهان: