نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:25

روز قدس نماد عدالت‌خواهی و استقامت است

بیله‌سوار- فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: روز قدس نماد عدالت‌خواهی، فریاد استقلال‌طلبی و استقامت در کل جهان است.

صاحبعلی اصغری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سرنوشت اسرائیل پوچی و نابودی است و سران ناخلف این رژیم غاصب خود به آن معترف هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت دنیا در روز قدس فریاد استقلال، استقامت و عدالت‌خواهی سر می‌دهند، تصریح کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام «روز قدس» حجت را بر همه جهانیان تمام کرده و امام راحل با هوشمندی ذاتی خود بر همه اعصار، ملت جهان را به چالش کشیده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با یادآور اینکه راهپیمایی روز قدس همه ساله پررنگ‌تر از سال قبل و با تاکید بر نابودی اسرائیل برگزار می‌شود، گفت: روز قدس در واقع برافروختن نور امید در دل مستضعفان جهان است و فرصتی است تا جهانیان سرنوشت فلسطین مظلوم را یک بار برای همیشه به نحوه احسن تعیین کنند.

اصغری با بیان اینکه خلفای ناصالح رژیم صهیونیستی همچون شارون خیانتکار بزرگ قرن بوده و فلسطین را از حقوق مسلم خود محروم کردند، افزود: امروز مردم فلسطین در مظلومانه‌ترین حالت ممکن در مسجدالاقصی و جای جای این سرزمین اشغالی مشقت‌های فراوانی را تحمل می‌کنند اما هیچ‌گاه از مقاومت و استقامت خود کوتاه نمی‌آیند.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه‌دار بیله‌سوار، از آنها برای حضور در این راهپیمایی عظیم تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس امسال نشان داد ملت هیچ‌گاه از آرمان‌های خود دست نکشیده و همواره پای نظام و انقلاب اسلامی تا جهانی شدن آن ایستاده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147650

مهمترین اخبار ایران و جهان: