نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 00:22

قسام: روزهای آینده درستی هشدارهای ما به صهیونیست‌ها مشخص خواهد شد

گردان‌های شهید عزالدین قسام به صهیونیست ها هشدار داده است که روزهای پیش رو صدق گفته‌های ما را ثابت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس شامگاه امروز پنجشنبه طی بیانیه‌ای شهادت ۴ مبارز فلسطینی در درگیری مسلحانه با اشغالگران اسرائیلی در جنین را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است که شهادت یوسف شریم از دلاورمردان قسام، نضال خازم از فرماندهان مقاومت و عمر عوادین و لؤی زغیر را تبریک و تسلیم می‌گوئیم.

قسام تاکید کرد که دشمن صهیونیستی اگر گمان می‌کند با تشدید جنایات علیه ملت فلسطین و به راه انداختن جنگی دینی علیه مقدسات ما می‌تواند عزم و اراده این ملت را تضعیف کند، کاملاً به اشتباه رفته و روزهای پیش رو صدق گفته‌های ما را ثابت خواهد کرد و در آینده نزدیک درستی هشدارهای ما به اشغالگران مشخص خواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است که با خداوند عهد می‌بندیم راهی را که شهدا با خون خود ترسیم کردند، ادامه دهیم تا در نهایت به پیروزی برسیم و فلسطین آزاد شود.

قسام بیان کرد که خون شهدا شعله خیزش فلسطینیان علیه رژیم اشغالگر را شعله‌ورتر خواهد کرد و بالاخره از جایی که اشغالگران فکرش را هم نمی‌کنند، دامنشان را خواهد گرفت.

ظهر امروز، منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری و درگیری شدیدی که میان مبارزان فلسطینی و صهیونیست‌ها جریان دارد، خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به جنین دو تن از مبارزان گردان جنین را به شهادت رساندند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با شلیک به دو جوان در شهر جنین آنها به شهادت رساندند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از شهادت یک جوان مبارز، دیگر در جریان درگیری‌ها خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین هم شهادت سه جوان و زخمی شدن سه جوان دیگر را به دست صهیونیست‌ها تأیید کرد.

از سوی دیگر جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار اوج بخشیدن به تمامی شیوه‌های مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست و شهرک نشینان یهود به نشانه وفاداری به خون پاک شهدای فلسطین و رشادت آفرینی و ایثارگری‌های آنان شد.

حماس اعلام کرد: تمامی توده‌های فلسطینی در داخل و خارج سرزمین‌های اشغالی با افتخار هر چه تمام تر در این روزهای خجسته یاد و خاطره شهدای راه دفاع از سرزمین، اصول و آرمان‌های ملی و مقدسات اسلامی را گرامی می‌دارند.

این جنبش بار دیگر بر پایبندی خود به مشی مقاومت جامع به عنوان تنهاترین گزینه دفاع از ملت و احقاق حقوق ملی این ملت در زمینه آزاد سازی سرزمین فلسطین و مقدسات از چنگال اشغالگران صهیونیست و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید ورزید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096794

مهمترین اخبار ایران و جهان: