نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 15:43

سهم ورزشکاران کرمانشاهی از بازی‌های پاراآسیایی۴ مدال رنگا‌رنگ بود

کرمانشاه سهم خود را در افتخارآفرینی مقام دوم کشور در مسابقات پاراآسیایی هانگژو با چهار مدال رنگارنگ ادا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین استقبال از چهار ملی پوش پرافتخار و مدال‌آور کرمانشاهی به همراه ۲ مربی ارزشمند تیم ملی در رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو امروز در فرودگاه اشرفی اصفهانی برگزار شد.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس، گفت: امروز چهار نفر از قهرمانان استان از مسابقات پاراآسیایی برگشتند.

وی ادامه داد: این چهار دلاور کرمانشاهی علی‌رغم وجود سختی‌هایی، توانستند برای کشور عزیزمان ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره کسب کنند و با سهم داشتند در افتخارآفرینی مقام دوم کشور در مسابقات پارآسیایی، «ما می‌توانیم» را به همگان ثابت کردند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امیدواریم با حمایت‌های استاندار، مسوولان استانی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بتوانیم سهمیه مناسب المپیک و پاراالمپیک را بگیریم.

عزت‌الله پرنیان رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه که به عنوان مربی تیم ملی دو ومیدانی در این مسابقات حضور داشت نیز با اشاره به سطح بالای مسابقات پاراآسیایی، گفت: کشور ایران با تمام قوا در این مسابقات حضور پیدا کرد و با ۴۴ طلا برای نخستین‌بار توانست بعد از کشور چین؛ سکوی دوم را ازآن خود کند.

 

وی ادامه داد: ورزشکاران استان کرمانشاه خوب درخشیدند، یاسین خسروی در ماده پرتاب وزنه در کلاس F۵۷، با پرتابی به طول ۱۶ متر و مسعود امامی در تیم والیبال نشسته؛ هر دو به طلا رسیدند؛ هرمز صیدی در پرتاب نیزه و شهلا بهروزی‌راد در قایقرانی نیز گردان‌آویز نقره گرفتند. طیبه ملکی(مربی کرمانشاهی) نیز سرمربی تیم ملی گلبال بانوان بود.

پایان پیام/پ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554272

مهمترین اخبار ایران و جهان: