نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 10:04

انتظار ملی‌پوشان فوتبال ساحلی برای پاداش‌های آسیایی در آستانه جام‌جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان دوست دارند شأن و احترام آن‌ها بیشتر حفظ شود، اگر این احساس در بازیکنان ایجاد شود، اتفاق خیلی خوبی در آستانه جام‌جهانی خواهد بود.

علی نادری، سرمربی اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در رابطه با شرایط فعلی تیم ملی اظهار داشت: در حال آماده‌سازی برای جام‌جهانی هستیم، بعد از سال ۲۰۱۷ که موفق شدیم مقام سوم جهان را کسب کنیم، در دو دوره جام‌جهانی شرکت نکردیم.

وی افزود: یک دوره صعود نکردیم و در مسابقات بعدی نیز به دلیل شرایط کرونا تیم ایران دعوت نشد و تیم‌های دوره قبلی حضور داشتند، شرایط تیم برای رقابت‌های پیش رو خوب است و بازیکنان بسیار سطح بالایی داریم.

نادری تصریح کرد: برای این که بهترین عملکرد را داشته باشیم راهی مسابقات خواهیم شد، امیدوارم رسیدگی بیشتر شود و بچه‌ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند؛ بخشی از کار فنی و بر عهده مربیان است اما بخش دیگر مربوط به فدراسیون فوتبال می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با بیان این که هنوز پاداش قهرمانی آسیا به تیم پرداخت نشده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان دوست دارند شأن و احترام آن‌ها بیشتر حفظ شود، اگر این احساس در بازیکنان ایجاد شود اتفاق خیلی خوبی در آستانه جام‌جهانی خواهد بود.

وی با تشریح برنامه‌های تیم ملی قبل از شروع جام‌جهانی گفت: بعد از اردوی کیش، یک اردو در بندرعباس خواهیم داشت، در این اردو ۳ بازی تدارکاتی با تیم ملی بلاروس انجام خواهیم داد، پس از آن در مرحله نهایی با ۱۲ بازیکن راهی دبی خواهیم شد، در آنجا نیز یک بازی دوستانه با کلمبیا خواهیم داشت و برای شروع جام‌جهانی آماده خواهیم بود.

نادری در پایان گفت: اگر یک مجموعه قرار است موفق شود، باید تمام ارکان از جمله اعضای تیم و فدراسیون یکدل باشند و دست به دست هم دهند تا نتایج خوبی رقم بخورد.

به گزارش فارس، پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی برای شرکت در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات ۹ الی ۱۶ دی در جزیره‌ کیش برگزار خواهد شد؛ امیرحسین اکبری، رضا دیری و مهدی شیرمحمدی نمایندگان اصفهان در این اردو خواهند بود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620228

مهمترین اخبار ایران و جهان: