نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:16

مسلمانان نسبت به توطئه و طغیان قوم یهود همواره بیدار باشند

قروه- امام جمعه اهل سنت قروه گفت: روز قدس عظمت نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد و باید مسلمانان نسبت به توطئه و طغیان قوم یهود همواره بیدار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا هاشم نوری روز جمعه در راهپیمایی روز جهانی قدس در قروه اظهار داشت: روز قدس روز بسیار مهمی برای امت اسلامی است چرا که این روز از ابتکارات نظام جمهوری اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) است.

وی افزود: از تمام رسوایی‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی گفته می‌شود و جنایات این رژیم غاصب متجاوز بیان خواهد شد و این شعار در سراسر جهان تأثیر گذار بوده است.

ماموستا نوری خاطرنشان کرد: روز قدس عظمت نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و این ابتکار توانسته که جنایات رژیم صهیونیستی را برای جهانیان نمایان کند.

وی افزود: اگر این روز نبود حتی کشورهای اسلامی هم از این روز مطالبی را به زبان نمی‌آوردند و مجامع بین المللی و سردمداران حقوق بین المللی هم چیزی نمی‌گفتند.

این روحانی اهل سنت تصریح کرد: قوم یهود با نماد اصلی صهیونیستی در طول تاریخ عامل منشأ فساد و تباهی بوده اند و قرآن این را مکرر آن تأکید کرده است.

ماموستا نوری خاطرنشان کرد: وظیفه امت اسلام و مسلمانان این است که نسبت به توطئه و طغیان قوم یهود همواره بیدار باشند چرا که خداوند متعال در بیش از دو جز قرآن نسبت به جنایات قوم یهود هشدار داده است.

وی افزود: بزرگترین رشته ترور در دست قوم یهود است که در کشور ایران شاهد ترورها بوده ایم و به صورت علنی دانشمندان و بزرگان ما را مورد هدف ترور قرار داده اند.

امام جمعه اهل سنت قروه خاطرنشان کرد: این قوم خبیث خودشان را به عنوان سرور و آقای تمام دنیا معرفی می‌کنند و تمام بشریت را به چشم حیوان نگاه می‌کنند و می‌گویند تمام انسان‌ها و مخلوقات برای نوکری و خدمتگزاری قوم یهود خلق شده اند.

ماموستا نوری اظهار کرد: به یاری خداوند متعال در آینده نزدیک شاهد افول و نابودی این رژیم نامشروع خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147615

مهمترین اخبار ایران و جهان: