نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 14:59

انتقاد امام جمعه یاسوج از بی‌ثباتی مدیریتی حوزه درمان نزد وزیر

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرجا ثبات حاکم شد در عرصه‌های مختلف موفقیت کسب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار با وزیر بهداشت اظهار کرد: همانطور که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور جامع مسائل را گفتند ما هم آنها را تایید و تاکید می‌کنیم.

 وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد یک استان نوپاست این پیشرفت‌ها و خدمات مربوط به دوران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم این استان شاکر نعمت‌های بزرگ انقلاب هستند، تصریح کرد: مردم این استان شایسته خدمت هستند قبل از انقلاب مردم کهگیلویه و بویراحمد زیر بار طاغوت نرفته و برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده و در دوران جنگ حضور پررنگی داشتند.

 آیت الله حسینی عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه‌های انقلاب حضور موثر داشته و در عرصه حضور انتخابات نیز جز استان‌های اول یا دوم کشور هستند.

وی گفت: این استان دارای منابع بسیاری از جمله نفت و گاز و آب است، خدمات زیادی نیز در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته اما ظرفیت نظام جمهوری اسلامی بیشتر از این‌ها می‌باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمات ازنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان توسط نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود که نسبت به دیگر کشورها این خدمات شایسته و بسیار ارزشمند است.

 آیت الله حسینی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت‌های خوبی صورت گرفته که نیاز به تکمیل دارند.

وی افزود: اگر این زیرساخت‌ها تکمیل شوند از فرسایش بیت المال جلوگیری خواهد شد، یکی از مشکلات ما طولانی شدن تکمیل طرح‌ها می‌باشد، که گاه برخی از آنها ۱۰ الی ۲۰ سال طول می‌کشد تا به اتمام برسند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این روند طولانی باعث فرسایش یا از رده خارج شدن برخی تجهیزات آنها می‌شود ادامه داد : پتروشیمی گچساران یکی از طرح‌هایی بود که به دلیل طولانی شدن باید ۱۵۰ مورد آن بازسازی مجدد صورت می‌گرفت.

آیت الله حسینی اضافه کرد: در تمام شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در حوزه درمان زیرساخت‌های خوبی آماده است ولی نیاز به تجهیزات دارند.

 وی گفت: ثبات مدیریت را می‌خواهیم، وقتی تصمیم به حضور یک مدیری گرفته می‌شود باید از قبل بررسی‌های لازم صورت گرفته و وقتی شایستگی آن را می‌بینند اجازه دهند تا بر پست خود بماند نه اینکه مدیری بیاورند و بعد از چند ماه او را عوض کنند، این در واقع به هم ریختگی ایجاد می‌کند و باعث بی‌رغبتی در ادارات می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویر احمد با اشاره به اینکه گزارشاتی به ما از ادارات می‌رسد تصریح کرد: یک فضاهایی ایجاد می‌کنند که شایسته نیست کاری که حساس است و به زندگی و حیات مردم وابسته است را باید به دور از هرگونه بی ثباتی انجام داد باید به ثبات برسیم و در هر حوزه‌ای که بی‌ثباتی شکل بگیرد ضرر خواهیم کرد.

وی گفت: فرق نمی‌کند این بی ثباتی چه در حوزه فرهنگ اقتصاد درمان و هر کدام دیگر باشد ضرر خواهیم کرد.

 آیت الله حسینی اظهار کرد: هرجا ثبات حاکم شد در عرصه‌های مختلف موفقیت کسب شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469759

مهمترین اخبار ایران و جهان: