نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 15:04

اطلاعیه انتقال خون به مردم ایلام

مدیرکل انتقال خون ایلام گفت: باتوجه به حضور زائران در ایلام، عموم مردم استان نسبت به اهدای خون و فرآورده‌های خونی اقدام کنند.

لیلی عاصم‌آبادی، مدیرکل انتقال خون ایلام ظهر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عموم مردم استان نسبت به اهدای خون و فرآورده‌های خونی اقدام کنند. 

وی افزود: با توجه به حضور انبوه زائران در استان ایلام طی ایام اربعین و تداوم موج بازگشت زائران از عتبات عالیات و بروز حوادث و سوانح مختلف، این پایگاه نیاز به حضور مردم استان برای اهدای خون دارد. 

مدیرکل انتقال خون ایلام عنوان کرد: بخشی از خون برای مجروحان سوانح و حوادث و سهمی از آن نیز برای بیماران نیازمند دریافت خون و فرآورده‌های خونی مصرف می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه مردم استان در واپسین روز‌های پایانی ماه صفر در پویش اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان مشارکت کنند، اظهار کرد: از زنان واجد شرایط نیز می‌خواهیم نسبت به اهدای خون خود اقدام و اعضای خانواده خود را نیز نسبت به این عمل ترغیب و تشویق کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بانک خون استان ایلام به اهدای خون و فرآورده‌های خونی در گروه‌های مختلف مثبت و منفی نیاز دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1496615

مهمترین اخبار ایران و جهان: