نیوز سیتی!
24 بهمن 1402 - 13:29

وحدت‌آفرینی رسالت اصلی کاندیداهای انتخابات است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت اصلی کاندیداهای انتخابات وحدت‌آفرینی و همدلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در همایش «به عمل کار برآید» که با حضور مسؤولان و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: کاندیدهای مجلس شورای اسلامی در یک عرصه‌ی بسیار مهم قدم گذاشته‌اند که با رعایت اخلاق انتخاباتی و امیدآفرینی برای مردم ارزش کارشان بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وظیفه کاندیدهای مجلس شورای اسلامی باید با الگوبرداری از اسوه‌ دین ما امام حسین (ع) پاسداری از دین خدا باشد، اگر چنین شود افراد اگر رای بیاورند یا نیاورند کارشان با ارزش است.

وی با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی، افزود: باید در جلسات متعدد دستاوردهای انقلاب اسلامی بررسی شود و نباید با نشان‌ دادن نقاط ضعف موجب نادیده انگاشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی شویم.

کاندیداها پرچم‌دار جهاد تبیین برای انقلاب اسلامی باشند

نکونام اضافه کرد: یکی از رسالت‌های اصلی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی جهاد تبیین برای همراهان و طرفداران خودشان است.

وی ادامه داد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نباید گرفتار هواپرستی شوند و به دنبال تخریب، غیبت رقیب، زیر سوال بردن نظام، ارائه وعده‌های نامتعارف نباشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: آرزو برای کسب قدرت یکی از خطرات پیش‌ روی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی است و نباید آنان با فراموشی آخرت به این بلا دچار شوند.

وی اضافه کرد: رسالت اصلی رقیبان انتخاباتی وحدت‌آفرینی و همدلی است که کاندیدهای چهار حوزه انتخاباتی قبل از آغاز تبلیغات باید جلسه‌ای را برای عدم تفرقه و ایجاد وحدت و تقویت پایه‌های نظام تشکیل دهند.

نکونام اظهار داشت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با حسن اخلاق و توکل بر خدا وارد میدان و پرچم‌دار جهاد تبیین برای انقلاب اسلامی شوند.

وی خاطرنشان کرد: باید در ایجاد و تقویت فضای پرشور انتخاباتی رعایت اخلاق و تکلیف‌مداری سرلوحه کاندیدهای مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1670015

مهمترین اخبار ایران و جهان: