نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 18:40

النجباء: منافع آمریکا در تیررس آتش همه گروه‌های مقاومت قرار خواهد گرفت

جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» در عراق به دنبال حمله آمریکا و انگلیس به خاک یمن، تاکید کرد که پس از امروز، منافع آمریکا و سایر کشورهای عضو ائتلاف امنیت نخواهند داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه مقاومت «النجباء» در عراق، شامگاه امروز (جمعه)، در بیانیه‌ای به تجاوز آمریکا و انگلیس به خاک یمن واکنش نشان داد.

 آمریکا و انگلیس، بامداد امروز (جمعه) در پاسخ به عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیلی و نیروهای آمریکایی، بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند.

 بلافاصله بعد از این حمله، نیروهای انصارالله یمن خبر دادند که در حال شلیک موشک‌های بالستیک به سمت مواضع دشمن در دریای سرخ و باب‌المندب هستند.

جنبش النجباء در عراق در واکنش به این حمله گفت: «تجاوز آمریکایی جدیدی علیه برادرانمان در یمن عزیز صورت پذیرفت که در نتیجه آن، غیرنظامیان و افراد بی‌گناه در برابر چشم جهانیان و با استقبال برخی سازشکاران و خائنان به شهادت رسیدند».

این گروه عراقی اضافه کرد: «آمریکایی‌ها بار دیگر بر جنایتکار بودنشان صحه گذاشته و نشان دادند اهمیتی برای هنجارها و قوانین بین‌المللی قائل نیستند و صرفا بر مبنای نظام تک‌قطبی حرکت می‌کنند».

النجباء در ادامه به آمریکا هشدار داد: «آمریکای شرور و اذناب خائن و سازشکار آن بدانند که در تیررس آتش سرتاسر جنبش‌های محور مقاومت خواهند بود و پس از امروز، دیگر، منافع آمریکا و سایر کشورهای عضو ائتلاف امنیت نخواهد داشت».

در پایان این بیانیه تاکید شده است: «ما در مقاومت اسلامی عراق دست در دست برادران مجاهدمان در انصارالله در جنگ آنها علیه استکبار و سرکشی آمریکایی، مترصد نیروهای دشمن خواهیم بود».

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635359

مهمترین اخبار ایران و جهان: