نیوز سیتی!
07 بهمن 1402 - 15:27

ثبت بارش ۳۵ میلی‌متری در خرمدره

مدیرکل هواشنایی استان زنجان گفت: در روزهای سوم تا ۶ بهمن بیشترین میزان بارش با ۳۵.۹ میلی‌متر در خرمدره ثبت شده است.

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و اظهار کرد: این سامانه تا صبح یکشنبه در استان فعال خواهد بود که گاهی سبب بارش باران و برف در سطح استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شرایط پایداری در سطح استان برقرار می‌شود، تصریح کرد: دمای هوا هم در این بازه زمانی به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.
رحمن‌نیا با تشریح میزان بارش‌های سوم تا ۶ بهمن‌ماه در ایستگاه‌های مختلف استان زنجان گفت: بیشترین مقدار بارش ثبت شده در این بازه زمانی با ۳۵.۹ میلی‌متر در خرمدره ثبت شده است.
مدیرکل هواشنایی استان زنجان مقدار بارش ثبت شده در نیک‌پی به عنوان دومین ایستگاهی که بعد از خرمدره بیشترین بارش را داشته است ۳۴.۸ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: چورزق و ابهر هم در بازه زمانی مد نظر بارش‌های بالای ۳۱ میلی‌متری را داشته‌اند.
وی میزان بارش ثبت شده در ایستگاه‌ هواشناسی شهر زنجان را ۱۳.۵ میلی‌متر اعلام کرد و گفت: کمترین میران بارش هم در این بازه زمانی با ۷.۷ میلی‌متر از ایستگاه پری گزارش شده است.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1650959

مهمترین اخبار ایران و جهان: