نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 16:32

حضور ناوگان قدرتمند جمهوری اسلامی در دریای سرخ یک اقتدار است

امام جمعه اردستان با بیان اینکه حضور ناوگان قدرتمند جمهوری اسلامی در دریای سرخ یک اقتدار است، گفت: دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در صنایع دفاعی، پزشکی، تسلیحاتی و دانشگاهی بسیار است که باید برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: هرکس تقوای الهی پیشه کند خداوند از حالتی که ناخشنود است او را خارج کرده و به حالت سرور آفرین وارد می‌کند و سفارش به تقوا همواره مورد توجه ائمه معصوم قرار داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران از چهل و پنج سال پیش آرام آرام به اوج قله پیروزی نزدیک می‌شوند، جریان‌های سال ۵۷ و دوران انقلاب در حقیقت آغاز نهضت و اوج‌گیری آن بوده و با ورود امام راحل و تعیین رئیس دولت موقت دشمن موقعیت خود را در خطر دید که تصمیم به اعمال حکومت نظامی گرفت.

دهشیری ادامه داد: امام راحل با متانت و زیرکی خود متوجه برنامه دشمن شد و مردم را به خیابان‌ها فراخواند که شکوه و حماسه توسط مردم آفریده شد و مردم با حضور خود، هیمنه رژیم شاهنشاهی را که در آستانه سقوط بود، شکستند که در ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب صورت گرفت و رژیم ۲۵۰۰ ساله پهلوی نابود شد.

امام جمعه اردستان یادآور شد: ایمان به خدا، رهبری امام(ره) و حضور قدرتمندانه مردم انقلاب را به پیروزی رساند و از مردم به عنوان سپاهیان خداوند یاد می‌شود، هر جا مردم حضور دارند حماسه آفریده می‌شود و هر جا عقب قرار بگیرند مقدمه شکست فراهم می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند، تصریح کرد: یازدهم اسفند مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی در سرنوشت خود مشارکت می‌کنند که طبق بیانات رهبر انقلاب حضور مردم موجب اقتدار ملی می‌شود و در راستای آن امنیت ملی شکل خواهد گرفت.

دهشیری اضافه کرد: دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در صنایع دفاعی، پزشکی، تسلیحاتی و دانشگاهی بسیار است که باید برای مردم تبیین شود گرچه در این میان مشکلات اقتصادی، برخی اختلاس‌ها و ضعف مدیریتی‌ در برخی موارد مشاهده می‌شود ولی باید افتخارات نظام تبیین شود.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه حضور ناوگان قدرتمند جمهوری اسلامی در دریای سرخ یک اقتدار است، تصریح کرد: در گذشته پزشکان هندی و پاکستانی به مداوای مردم مشغول بودند اما موجب افتخار است که سال گذشته بیش از یک میلیون بیمار از کشورهای دیگر برای معالجه به ایران آمدند.

وی با اشاره به تایید ۷۳ درصد از داوطلبان نمایندگی در کشور، بیان کرد: رعایت قانون از سوی کاندیداهای انتخابات و طرفداران آنان مورد توجه قرار گیرد و انجام تبلیغات در زمان رسمی قانون رعایت شود که نظارت بر این موارد توسط شورای تامین انجام خواهد شد، همچنین اخلاق نیز باید در بین مردم رعایت شود.

دهشیری یادآور شد: استخر آبشار اردستان که چندین بار در نمازجمعه در مورد آن صحبت شد مجدد بعد از پنج سال افتتاح می‌شود ولی باید از ورزش شنا نیز استفاده کنیم تا چرخه مالی برای استخر اردستان ایجاد شود همچنین مسؤولان به فکر احیای مجدد زمین چمن طبیعی اردستان نیز باشند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666215

مهمترین اخبار ایران و جهان: