نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 11:56

فارس من| کلنگ طرح آبرسانی به شهرک عظیمیه در دهه فجر امسال به زمین زده می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از کلنگ زنی پروژه آبرسانی به شهرک عظیمیه قزوین تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمعی از شهروندان قزوینی اخیرا با ثبت مطالبی تحت عنوان «مسائل آب و گاز عظیمیه پس از ۲٠ سال حل شود» و «زیرساخت های منطقه عظیمیه کی آماده می شود؟» در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس، خواهان پیگیری این ماجرا از سوی مسوولان مربوطه شدند.

در متن مطالبه این شهروندان آمده است:

«پس از گذشت ۲۰ سال از طرح احداث شهرک عظیمیه در قزوین و با وجود قطعه‌بندی توسط شهرداری و وجود سندهای تفکیک شده، ولی با توجه به نبودن زیرساخت‌ها از قبیل آب و گاز امکان ساختن مسکن وجود نداشته، دستور جناب اقای دکتر رئیسی نیز پشت کار می‌باشد، ولی همچنان تکمیل نشده است.»

به دنبال این درخواست با مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص مساله مطرح شده، گفت و گویی داشتیم.

سیدعلی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آخرین وضعیت شهرک عظیمیه، اظهار کرد: مکاتبات لازم در خصوص آبرسانی به عظیمیه انجام شده، با تامین منابع مالی و در دستور قرار گرفتن پرداخت به پیمانکار، امیدواریم کلنگ این پروژه تا آغاز دهه فجر به زمین زده شود. پس از این طرح، عملیات برق رسانی نیز اجرایی می‌شود.

وی افزود: موضوع تامین زیرساخت‌های شهرک عظیمیه همواره مورد پیگیری قرار داشته و انشاالله از اواخر بهار یا تابستان سال آینده، زمین‌ها به مردم تحویل داده می‌شود و افراد می‌توانند ساخت و ساز را شروع کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: لازم به ذکر است موعد قرارداد افرادی که تا پایان امسال است، تمدید خواهد شد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638359

مهمترین اخبار ایران و جهان: