نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 17:04

تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان لردگان باز است

فرماندار لردگان با اشاره به بارش 11.9 میلی‌متری باران در این شهرستان، گفت: هم‌اکنون هیچ مشکلی در محور‌های ارتباطی این شهرستان وجود ندارد و هیچ جاده‌ای نیز مسدود نیست.

منصور کریم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با اعلام هشدار هواشناسی در چهارمحال و بختیاری در خصوص سامانه بارشی اخیر، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان لردگان شب گذشته برگزار شد.

فرماندار شهرستان لردگان با اشاره به اینکه کلیه نیروهای امدادرسان، دستگاه‌های خدماتی و تجهیزاتی موجود در آماده‌باش کامل هستند، ادامه داد: از شروع فعالیت سامانه بارشی تا کنون ۱۱.۹ میلی‌متر بارش داشته‌ایم و پیش‌بینی می‌‌کنیم این میزان به ۵۵ میلی‌متر نیز برسد.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ خسارتی به تاسیسات زیربنایی شهرستان وارد نشده است و وضعیت در حالت عادی است، افزود: هم‌اکنون هیچ مشکلی در محور‌های ارتباطی شهرستان وجود ندارد و جاده‌ای هم مسدود نیست.

کریم‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات، امکانات، نیروهای امدادی و خدمات‌رسان و همه دستگاه‌های خدماتی در سطح شهرستان آماده خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی هستند.

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579015

مهمترین اخبار ایران و جهان: