نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 11:40

حمایت از دانش‌بنیان‌ها در سمنان/ بخش کشاورزی باید متحول شود

حمایت از گروه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در سمنان همچنان باید ادامه یابد تا تحول در بخش کشاورزی محقق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، استاندار سمنان از اقدامات و تلاش‌های رئیس و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی این استان در راستای تحقق شعار سال گذشته مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین قدردانی کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی در نامه‌ای خطاب به محمدرضا قاسمی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به کسب مقام دوم این استان در زمینه تحقق شعار سال گذشته بر اساس ارزیابی‌های وزارت کشور، از تلاش‌های وی و کارکنان سازمان متولی بخش کشاورزی استان سمنان به‌عنوان عضو ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان این استان قدردانی کرد.

در نامه استاندار سمنان خطاب به قاسمی آمده است: خدمت خالصانه کسب رضایت حق‌تعالی عرصه‌ای است بیکران که توفیق عمل به آن موجب رحمت و الطاف الهی می‌شود. در این راستا، تعهد نیروی انسانی متخصص و کارآمد یکی از رویکردها و محورهای اصلی خدمت صادقانه به جامعه هدف به شمار می‌رود. از طرفی جریان اقتصادی مدیون تلاش‌ها، همدلی‌ها و همت همه کسانی است که در این عرصه مهم فعالیت دارند.

هاشمی در این نامه اضافه کرد: با عنایت به کسب رتبه دوم استان سمنان، بر اساس ارزیابی وزارت کشور از مجموعه اقدامات استان‌ها در تحقق فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال 1401 مبنی بر تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، بدین‌وسیله از تلاش‌ها و کوشش‌های ارزشمندتان صمیمانه تقدیر داشته و سلامتی و بهروزی و همچنین عزت و کامیابی روزافزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق سیاست‌های دولت سیزدهم و مردمی در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

از ابتدای سال گذشته، سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بر اساس منویات مقام معظم رهبری موضوع حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از فناوری‌های نوین در توسعه بخش کشاورزی و افزایش تولیدات این بخش را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و این فرایند در سال جاری نیز ادامه دارد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1182868

مهمترین اخبار ایران و جهان: