نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 17:09

تدابیر امنیتی ویژه مراسم اربعین در ۳ استان عراق

معاون فرمانده عملیات سامرا روز دوشنبه گفت که آمادگی های امنیتی از سوی فرماندهی عملیات سامرا و پلیس صلاح الدین با هماهنگی مشترک حشد شعبی برای تامین امنیت مراسم اربعین به عمل آمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، معاون فرماندهی عملیات سامراء امروز دوشنبه از هماهنگی مشترک با فرماندهی عملیات سه استان در راستای تامین امنیت مراسم اربعین خبر داد و به عدم رصد تحرک عناصر تروریستی اشاره کرد.

عبدالکریم حسین یوسف، معاون فرمانده عملیات سامرا روز دوشنبه گفت که آمادگی های امنیتی از سوی فرماندهی عملیات سامرا و پلیس صلاح الدین با هماهنگی مشترک حشد شعبی و ادارات پشتیبان در وزارت بهداشت، سازمان دفاع مدنی، پلیس راه و نیز یگان های مدیریتی برای تامین امنیت مراسم اربعین حسینی در حوزه استحفاظی شان ادامه دارد.

وی افزود: همکاری و هماهنگی مشترکی با فرماندهی عملیات در حد فاصل بین حوزه استحفاظی سامرا، بغداد و صلاح الدین برای تامین امنیت این محدوده ها وجود دارد.

معاون فرمانده عملیات سامرا همچنین تاکید کرد که هیچ گونه تحرکی از سوی عناصر ترویستی در محدوده این فرماندهی وجود ندارد و به شدت با شبکه های خفته داعشی مقابله می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473624

مهمترین اخبار ایران و جهان: