نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 12:41

دستور وزیر اقتصاد برای تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ لرستان

خرم‌آباد - وزیر اقتصاد و دارایی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در استان لرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی امروز شنبه در سفر به لرستان و در بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های این استان با تأکید بر لزوم پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸، اظهار داشت: در این راستا شاهد عقب‌افتادگی در لرستان هستیم و باید دستگاه‌هایی که هنوز منابع خود را از بانک اخذ نکرده‌اند، باید نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه ابلاغیه پرداخت این اعتبارات به همه دستگاه‌ها ابلاغ و اعلام شده است، عنوان کرد: استان‌هایی که خودشان دراین‌رابطه منابع و تسهیلات دارند، با تأخیر پرداخت می‌شود، اما برای استان‌هایی مانند لرستان که شرایط ویژه‌ای دارند، این منابع باید با نرخ تشویقی به دست فعالان اقتصادی و تولیدی برسد.

وزیر اقتصاد و دارایی، بیان داشت: پرداخت این تسهیلات به استان‌هایی مانند لرستان مانند حیات‌وممات است، خیلی سریع‌تر باید پرداخت شوند، اگر با تأخیر مواجه شود و به اواخر سال موکول شود دیگر نمی‌شود کاری انجام داد.

خاندوزی، تصریح کرد: این موضوع را در حاشیه هیئت دولت به طور حتم از طریق وزرای مختلف پیگیری خواهم کرد که تا فصل کار عمرانی نگذشته است، دستور بدهند که به‌سرعت منابع به استان برسد که استان هم فرصت بهره‌برداری داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469224

مهمترین اخبار ایران و جهان: