نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 19:05

لیگ برتر فوتسال| برد پرگل گیتی‌پسند برای تداوم صدرنشینی

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر مقابل کراپ الوند به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با ۷ دیدار پیگیری شد که تیم گیتی‌پسند در اصفهان میزبان کراپ الوند بود.

شاگردان محمد کشاورز در نیمه نخست بازی را در اختیار داشتند و توسط مهدی کریمی نیز به گل رسید اما در دقایق پایانی روی یک ضد حمله دروازه خود را باز شده بود تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در اواسط نیمه نخست در ۲ صحنه درگیری بین بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم ایجاد شد که بازی را برای دقایقی متوقف کرد؛ داور بازی نیز با کارت زرد و قرمز بازیکنان و مربیان هر ۲ تیم را جریمه کرد.

در نیمه دوم گیتی‌پسند طوفانی کار کردند و ۴ بار توسط علی‌رضا رفیعی‌پور (۲) و محمدحسین درخشانی (۲) به گل رسید اما در مقابل کراپ تنها یکی از گل‌ها را جبران کرد تا بازی در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود گیتی‌پسند به پایان برسد.

نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت؛ مس سونگون و گهرزمین سیرجان نیز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در اقدامی فرهنگی نیز پیش از شروع بازی هواداران سندروم دان بین بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند و کراپ الوند حضور پیدا کرده و بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

همچنین از پیشکسوتان فوتسال اصفهان حسن شفیعی، حسن علیزاده، جعفر شفیعی و نوروز علیخانی در حاشیه دیدار این دیدار توسط باشگاه گیتی‌پسند تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619968

مهمترین اخبار ایران و جهان: