نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 10:00

با پیوستن نیروی هوایی به دامن انقلاب کار رژیم پهلوی به اتمام رسید

فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی با بیان اینکه پیوستن نیروی هوایی به دامن انقلاب کار رژیم پهلوی به اتمام رسید، گفت: امروز تکیه ما بر نیروی انسانی با ایمان، متعهد و دلسوز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس امروز در آستانه روز نیروی هوایی ضمن تشریح ابعاد مختلف رویداد مهم بیعت کارکنان نیروی هوایی با امام راحل در ۱۹ بهمن سال ۵۷، بر آمادگی نیروی هوایی برای ادامه مسیر پرافتخار ۴۵ سال گذشته این نیرو در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین لزوم هوشیاری ملت عزیز ایران در خصوص دسیسه چینی دشمنان برای تضعیف نیروهای مسلح و به ویژه نیروی هوایی تاکید کرد.

نیروی هوایی تیر خلاص را بر رژیم طاغوت زد

وی افزود: با ورود امام راحل در ۱۲ بهمن قرار بود اتفاقات مهمی بیفتد اما ارتش آن زمان و نیروهای مسلح آن زمان هنوز در برزخ بودند که به سمت انقلاب بیایند یا نه. نیروی هوایی به عنوان اولین نیروی نظامی با حضوری که در محضر امام داشتند و بیعتی که کردند در واقع تیر خلاص را بر رژیم طاغوت زدند و باعث شدند دومینوی فروریختن این رژیم شروع شود. و بعد از آن کار بزرگی که انجام شد نیروهای ارتش به انقلاب پیوستند و باعث و بانی پیروزی نهایی انقلاب از این اتفاق ۱۹ بهمن بود.

فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس اضافه کرد: چرا رهبر معظم انقلاب این بیعت را رزق لایحتسب می‌داند؟ برای اینکه در محاسبات آن موقع این اصلاً گنجیده نمی‌شد که ارتش که اینقدر در کنترل رژیم طاغوت بود و سازمان‌های مختلف در آن ریشه داشتند و سعی کرده بودند ارتش را طوری کنترل کنند که به عنوان یک ابزار از طاغوت پشتیبانی کند، اما عنایت خداوند متعال و نیروی انسانی معتقد و متعهد به دین مبین اسلام و ریشه‌های اعتقادی که در پرسنل عزیز نیروی هوایی وجود داشت این محاسبات به هم خورد.

تعبیر امام از نیروی هوایی

حیدریان ادامه داد: این عنوان بسیار با ارزش که از لسان مقدس بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در رابطه با نیروی هوایی جاری شد که «شما نیروی هوایی یک نیروی الهی هستید»، نور الهی و معنویت در این نیرو متبلور شده و در طول ۴۵ سال گذشته در همه صحنه‌های انقلاب و این کشور به لطف و عنایت و فضل الهی خوش درخشیده است.

وی اظهار کرد: در روزهای اول جنگ صدامی که با محاسبات خودش در عرض یک هفته می‌خواست به اهواز برسد و بعد از یک ماه به تهران برسد. در اینجا هم رزق لایحتسب از آستین فرزندان این آب و خاک از نیروی الهی هوایی درآمد  و نیروی هوایی تا زمانی که نیروهای سطحی بتوانند آن انسجام بعد از انقلاب را به دست بیاورند و صف آرایی کنند، در مقابل رژیم بعثی یک تنه ایستاد و در ادامه جنگ هم شهدای زیادی را  تقدیم اهداف مقدس و عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد. 

دشمن بدنبال تضعیف نیروی هوایی است

فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس تاکید کرد: دشمن امروز می‌خواهد نیروی هوایی ما را تضعیف کند، نیروهای مسلح ما را تضعیف کند و بیشتر نیروی هوایی را. چرا که نیروی هوایی نقش اش را در تمامی مراحل انقلاب اسلامی به خوبی انجام داده است مراقب دشمن باشیم. 

حیدریان گفت: پشتیبانی مردم عزیز ما از نیروهای مسلح و نیروی هوایی این است که گول دشمن را نخورند. گول تبلیغات و دسیسه‌هایی که برای تضعیف کشور دارند را نخورند. نیروی هوایی پابرجا است همان نیروی هوایی که در سال ۵۷ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفتند که تعطیل شد و تمام شد و با رفتن مستشاران آمریکایی هیچ هواپیمایی نمی‌تواند پرواز کند اما همین پرسنل نیروی هوایی را زنده نگه داشتند.

قدرت ما به اعداد کنار F  نیست به ایمان ماست

وی تصریح کرد: قدرت ما به اعداد کنار «F» هواپیمای ما نیست. مردم عزیز بدانند قدرت ما در ایمان راسخ بچه‌های نیروی هوایی است قدرت ما در قلب سربازان شما در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است با اعتقاد و ایمان راسخ بدون اینکه واهمه‌ای از هجمه دشمن داشته باشیم تا آخرین لحظه زندگی و تا آخرین قطره خونمان برای دفاع از این آب و خاک، دفاع از ناموس این کشور، دفاع از اعتقادات مان و دفاع از پرچم آقا اباعبدالله (ع) ایستادگی خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس تأکید کرد: انشالله حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین حضور در پای صندوق‌های رای همچون گذشته پرشور خواهد بود چرا که حضور هر کدام عزیزان مشت محکمی بر دهان آن کسانی است که یاوه می‌گویند برای تضعیف ما نقشه می‌کشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658568

مهمترین اخبار ایران و جهان: