نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 10:32

مدیران دستگاه‌های اجرایی قم در انتخابات جانب کسی را نگیرند

قم- استاندار قم گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات استفاده کنند و هیچ ضرورتی ندارد که در انتخابات جانب کسی را بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری استان، خاطرنشان کرد: هیچ دستگاهی درباره مسائل و موضوعات انتخاباتی نباید به گونه‌ای اقدام کند که در معرض اتهام و تخلفات انتخاباتی قرار گیرد.

این مقام ارشد اجرایی استان همچنین پرهیز از هرگونه اقدامی که منجر به ایجاد شائبه در موضوع انتخابات شود را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: یک مدیر تأثیر خود در جامعه را باید به وسیله خدمتی که برای مردم انجام می‌دهد نشان دهد.

شاهچراغی در ادامه خطاب به مدیران اجرایی استان تاکید کرد: هیچ ضرورتی ندارد که در انتخابات جانب کسی را بگیریم. هر مدیری برابر قانون و دستورالعمل ابلاغ شده، از تمام بضاعت‌ها، امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات استفاده کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار خاطرنشان کرد: استان قم سرشار از خبرنگاران دغدغه‌مند، تأثیر گذار و خوبی است که از امتیازهای این استان محسوب می‌شود.

استاندار قم همچنین با یادآوری اهمیت انعکاس فعالیت‌ها، خدمات و پیشرفت‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم اظهار کرد: مقایسه دستاوردهای دولت سیزدهم با یک دهه گذشته از جمله موضوع‌هایی است که باید مورد توجه خبرنگاران و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کار در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مسکن با موانع و سختی‌های زیادی روبه‌رو است، اما با این حال در استان اقدام‌های بزرگی انجام شده که باید تبیین شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431668

مهمترین اخبار ایران و جهان: