نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 11:41

فضای انتخاباتی باید نمایانگر رقابت سالم بین افراد باشد

قائم مقام حزب موتلفه گفت: فضای انتخاباتی باید نمایانگر یک رقابت سالم باشد و داوطلبان انتخابات باید وعده‌هایی دهند که توان انجام آن را داشته باشند.

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برنامه‌های این حزب برای انتخابات آتی، گفت: حزب موتلفه سیاست‌های انتخاباتی خود را در شورای مرکزی تصویب کرده و برنامه اجرایی خود را به تمام استان‌ها ابلاغ کرده است.

وی بیان کرد: فعلاً در حال شناسایی نیروهای واجد شرایط در سطح کشور هستیم تا بتوانیم بعد از بررسی‌های لازم از آنها حمایت‌های لازم را به عمل آوریم.

قائم مقام حزب موتلفه درباره ائتلاف با سایر گروه‌های سیاسی اصولگرا، گفت: نیروهای انقلابی و اصولگرا همیشه سعی کردند که در قالب ائتلاف عمل کنند تا بتوانند به موفقیت بیشتری برسند.

این کارشناسی مسائل سیاسی درباره راهکارهای افزایش مشارکت در انتخابات با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رهبر انقلاب اسلامی به چهار بند درباره راهبردهای انتخابات اشاره کردند که یکی از این بندها درباره مشارکت و رقابتی کردن انتخابات بود.

وی با بیان اینکه مشارکت به یکسری مقدمات نیاز دارد، گفت: بخشی از این مقدمات مربوط به فراهم کردن زمینه رقابت بین نمایندگان گروه‌های مختلف مردمی و بخش دیگر مربوط به رضایتمندی مردم از شرایط کشور و امیدوار بودن آنها نسبت به آینده کشور است.

ترقی تصریح کرد: فضای انتخاباتی باید نمایانگر یک رقابت سالم بین افراد باشد و داوطلبان انتخابات باید وعده‌هایی دهند که توان انجام آن را داشته باشند که این کار باعث افزایش مشارکت در انتخابات می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1426468

مهمترین اخبار ایران و جهان: