نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 13:55

معدن سنگ سلستین طرود شاهرود از افراد سودجو پاکسازی می‌شود

شاهرود- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رصد و پاکسازی مناطق کویری روستای طرود شاهرود در دست اجرا است، گفت: معدن سنگ سلستین در این منطقه از افراد سودجو پاکسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش پایش، رصد و پاکسازی عمق کویر روستای طرود شاهرود بابیان اینکه این طرح با هدف ارتقا امنیت و آرامش برای اهالی در حال اجرا است، ابراز داشت: در این طرح می‌کوشیم تا منطقه از وجود اشرار و گروه‌های مسلح قاچاقچی کاملاً پاک سازی شود.

وی ضمن بیان اینکه در این طرح ناامن کردن منطقه برای اشرار مسلح در دستور کار است، افزود: این طرح نه در این برهه بلکه در منطقه استمرار خواهد داشت تا مردم منطقه طعم واقعی امنیت و آرامش را به عینه بچشند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های در دست اجرا پاک‌سازی و ساماندهی معدن سنگ سلستین طرود است، ابراز داشت: این منطقه از حیث افراد فرصت طلب و دلال و سودجو پاک سازی و به اداره صمت واگذار خواهد شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه در این طرح همه مسیرهای ورودی اشرار تحت کنترل و پوشش نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: این مهم دیگر برنامه مهم در روند اجرای طرح خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه در این طرح نیروها ضمن شناخت خوب از کویر با انجام تدابیر لازم منطقه را از تردد اشرار پاک سازی می‌کنند، افزود: ارتقا رزمی و مهارتی و اشراف اطلاعاتی جغرافیایی و محیطی یگان‌ها، کارکنان عملیاتی و انتظامی دیگر اهداف مهم طرح به شمار می‌رود.

به گزارش مهر، در این رزمایش محمد جعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان، محمد حمیدی سرپرست معاونت عمرانی استانداری و کارکنانی از اداره صمت و محیط زیست حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1286968

مهمترین اخبار ایران و جهان: