نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 13:18

هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه اقدام نشریه فرانسوی را محکوم کردند

گناوه- شورای هیئت‌های مذهبی گناوه در پی حرمت شکنی نشریه هتاک فرانسوی با صدور بیانیه ای این اقدام مذبوحانه و موهن را محکوم و خواستار برخورد قاطع با عوامل اینگونه اقدامات شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اهانت نشریه موهون شارلی ابدو فرانسه به مرجعیت دینی و مقدسات، شورای هیئت‌های مذهبی گناوه در خصوص این حرمت شکنی نشریه هتاک فرانسوی بیانیه‌ای صادر کرد و این اقدام را به شدت محکوم و خواستار برخورد قاطع با این اقدام شدند.

در بیانیه شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه آمده است: اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به مرجعیت و بزرگان دین بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی را متأثر و اندوهگین ساخت.

بدون شک این اقدام شنیع که در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باورها و ارزش‌های دینی و اعتقادی طراحی شده مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان علیه اسلام و انقلاب است.

در ادامه این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و کینه دشمنان این انقلاب شکوهمند ریشه در این اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد.

شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه یادآور شد: بدون شک دولت فرانسه مسئول عواقب این اهانت بی شرمانه علیه مرجعیت است و مقامات این کشور باید در پیشگاه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و مسلمانان و آزادی خواهان جهان پاسخگو باشند.

در پایان این بیانیه بیان شده است: هیئت‌های مذهبی شهرستان گناوه این اقدام شنیع نشریه هتاک فرانسوی علیه ارزش‌ها و ارکان نظام اسلامی را به شدت محکوم کرده و از مراجع ذی صلاح خواستار رسیدگی به این مسأله و برخورد قاطع با عوامل این اقدام هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 972584

مهمترین اخبار ایران و جهان: