نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 18:10

لیبرمن:بن‌گویر عامل تشدید عملیات‌ها و ناآرامی در کرانه باختری است

آویگدور لیبرمن از شخصیت‌های مخالف کابینه نتانیاهو و عضو سابق کنست به شدت از اقدامات ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیست انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب یسرائیل بیتنا و عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی که در ماه‌های اخیر در کسوت مخالفان نتانیاهو قرار داشته به انتقاد از کابینه وی پرداخت.

به گزارش وبگاه صهیونیستی واللا، لیبرمن تاکید کرد: ایتمار بن گویر (وزیر امنیت داخلی کابینه رژیم صهیونیستی) مسئول تشدید عملیات‌ها و از دست رفتن امنیت در کرانه باختری است.

وی که در گذشته نیز انتقادات تندی از کابینه نتانیاهو داشته، از نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست برای تقویت امنیت در کرانه باختری چاره‌ای جدی بیاندیشد.

این در حالی است که منابع عبری امروز شنبه با انتشار نتایج یک نظرسنجی جدید از نارضایتی اکثریت صهیونیست‌ها از وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیرا اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در مورد عملکرد ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم کرده است.

بر پایه این نظرسنجی، ۶۹ درصد صهیونیست‌ها عملکرد این وزیر افراط گرای صهیونیست را بسیار بد خوانده‌اند.

گفتنی است در عملیات‌های اخیر مقاومتی در کرانه باختری طی روزهای اخیر سه شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده اند. همچنین از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) تاکنون، شمار صهیونیست‌های به هلاکت رسیده در عملیات‌های مقاومتی به ۳۶ نفر رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470040

مهمترین اخبار ایران و جهان: