نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 08:17

عملیات ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکن ملی از سهم ایلام در دست اجراست

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: هم اکنون عملیات ساخت ۳ هزار و ۷۴۴ واحد مسکن ملی در دست اجراست.

حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، صبح سه‌شنبه ۳۰ آبان ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سهمیه ۴ ساله طرح نهضت ملی مسکن کل استان ایلام ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد است.

وی افزود: هم اکنون اجرای۳ هزار و ۷۴۴ واحد با کارگزاری این بنیاد در دست اقدام بوده که تعداد ۲ هزار و ۷۹۹ مورد آن جهت اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شده و تعداد یک هزار و ۶۶۳ واحد منجر به عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن ایلام بیان کرد: عملیات اجرایی ۲ هزار و ۷۹۹ واحد در سطح استان آغاز شده که تعداد ۴۳۶ واحد آن در مرحله اجرای دیوار چینی و نازک کاری بوده و همزمان در حال انتخاب پیمانکار ۳۶۰ واحد دیگر است. لازم به ذکر است، تعداد ۲۴ واحد در شهر ایوان و ۶۴ واحد در شهر سرابله در حال انتخاب پیمانکار توسط بنیاد مسکن بوده و در این شهرها به ترتیب تعداد ۲۴ و ۸ واحد به صورت گروه‌های ساخت توسط متقاضیان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: پروژه ۴۰ واحدی فرهنگیان بدره که در مرحله اخذ پروانه بوده و پروژه ۵۴ واحدی شهر ارکواز در مرحله عقد قرارداد اجاره عرصه و معرفی جهت اخذ پروانه است که توسط گروه‌های ساخت اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، طرح نهضت ملی مسکن از طرح‌های اصلی دولت و فرصت مهمی برای خانه‌دار شدن مردم است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579440

مهمترین اخبار ایران و جهان: