نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 18:46

بازدید وزیر بهداشت از کلان بیمارستان غدیر

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف کلان بیمارستان غدیر بازدید و نحوه ارائه خدمت در این مرکز را بررسی کرد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس،صبح امروز شنبه 25 آذرماه،  بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت و هیأت همراه از بخش‌های مختلف این کلان بیمارستان از جمله بخش‌های مختلف نظیر اورژانس سرپایی، اورژانس تروما، اروژانس حاد، اتاق احیا، تریاژ، اتاق‌های عمل اورژانس، سی تی اسکن اورژانس، اطفال و آی‌سی‌یو بازدید کرند.

وزیر بهداشت در بازدید از بخش‌های مختلف ضمن عیادت و گفت وگو با بیماران و همراهان آنان در جریان وضعیت درمانی آنان قرار گرفت همچنین به معاینه چشم تعدادی از بیماران در بخشهای مختلف پرداخت و رضایت آنان را از خدمات ارایه شده و پوشش بیمه‌ای وجویا شد.

وی در حین این بازدید با بیماران خاص بستری در بخشها نیز به گفت گو پرداخت و رضایت آنان را درخصوص پوشش بیمه‌ای و دارویی جویا شد و در جریان مسایل آنان قرار گرفت و به ارایه توصیه ها و دستوراتی برای بررسی مشکلات آنان پرداخت.

 عین اللهی همچنین در بخشهای مختلف با کادر درمان این کلان بیمارستان گفت وگو کرد و با اهدای شاخه گل از تلاشهای آنان در راستای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان تقدیر کرد.

وزیر بهداشت در بازدید از بخش اطفال با تک تک کودکان بستری و همراهان آنان گفت وگو کرد و ضمن اهدای هدیه و اسباب بازی به کودکان بیمار در جریان بیماری و روند درمان آنان قرار گرفت و توصیه های لازم برای درمان بهتر تعدادی از بیماران را نیز ارایه کرد.

در حاشیه این بازدید در نشستی با حضور مسئولان بیمارستان گزارشی درخصوص فرایند انتقال بخش‌ها به این کلان بیمارستان، فعال بودن بخشهای مختلف این مرکز و خدمت رسانی به مراجعان و بیمارستان توسط رییس، مدیر و مترون بیمارستان ارایه شد.

مسئولان بیمارستان با اشاره این که انتقال تمامی بخشها از بیمارستان شهدای تجریش به کلان بیمارستان غدیر با همکاری پرسنل بیمارستان به خوبی انجام شده است از تلاش همکاران در این خصوص و خدمت رسانی به بیماران تقدیر کردند و به بیان برخی چالشها و دغدغه های موجود از جمله کمبود نیرو و برخی تجهیزات پرداختند.

وزیر بهداشت نیز پس از بررسی گزارش‌های ارایه شده به ارایه رهنمودها و راهکارهایی درخصوص رفع چالشها و دغدغه‌های مطرح شده پرداخت.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606784

مهمترین اخبار ایران و جهان: