نیوز سیتی!
28 فروردین 1403 - 21:13

تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد.

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طی شبانه‌روز گذشته از 117 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان سیستان و بلوچستان گزارش باران مخابره شد که از نیکشهر 36.7، توتان از توابع نیکشهر 52، زاهدان 5.6، سراوان 12، دلگان 39 و خاش 17.2 میلیمتر باران گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از فردا با تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل رگبار و رعد و برق شدید، سایر نقاط استان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، تگرگ، وزش بادشدید موقتی، کاهش دما خواهیم داشت. پنجشنبه و جمعه در سطح استان و روی دریا رگبار پراکنده بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود. تا ظهر فردا روی دریا وزش باد شدید و دریا مواج و متلاطم می باشد. طی این مدت شرایط دریا برای هیچگونه عملیات دریایی مناسب نیست.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود از چرای دام در ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی و دریایی پرهیز، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه در زمان بارندگی خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس کنارک صبح و ظهر غیرحضوری شد

 روابط عمومی فرمانداری کنارک اعلام کرد، با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی،براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنارک، مدارس این شهرستان فردا چهارشنبه در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس شهرستان دلگان تعطیل شد

پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعد از ظهر فردا چهارشنبه به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

مدارس نصرت آباد تعطیل شد

با توجه به پیش بینی بارندگی شدید طی امشب و بامداد چهارشنبه و بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان، فعالیت مدارس منطقه نصرت آباد تمامی مقاطع در نوبت صبح مورخه چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 
منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1700240

مهمترین اخبار ایران و جهان: