نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 22:09

احیای ۷ هزار واحد تولیدی راکد از اقدامات مهم دولت سیزدهم است

معاون پارلمانی رئیس جمهور یک نمونه از اقدامات دولت سیزدهم را احیای ۷ هزار واحد تولیدی راکد عنوان کرد و گفت: با تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های ناتمام بستر اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در آیین افتتاح و بهره‌برداری علاج‌بخشی سد بیدواز اسفراین، اظهارکرد: انگیزه و روحیه جهادی در دولت سیزدهم برای خدمت به مردم و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام وجود دارد و با این روحیه اقدامات مهم و به نتیجه رسیدن پروژه‌ها دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم کشور تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت است و رویکرد دولت نیز بهره‌برداری از طرح‌ها، اتمام پروژه‌هایی در این حوزه است، گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در زمینه مدیریت منابع آب، توزیع و انتقال آب در حال انجام است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: با اجرای این پروژه‌ها، ناترازی در بخش‌های مختلف آب و انرژی در کشور رفع شود تا شاهد رفاه مردم و جلوگیری از توقف مراکز تولیدی و بخش کشاورزی باشیم.

وی به اجرای پروژه‌های زیرساختی مهم در استان خراسان‌شمالی در حوزه‌های مسکن، افزایش فضای آموزشی، تکمیل سدها، اجرای فیبر نوری و ایجاد دو شهرستان جدید اشاره کرد و بیان داشت: استان خراسان‌شمالی در بسیاری از حوزه‌ها پیشتاز است که این با همدلی مسوولان و استاندار محقق شده است که جای تشکر دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یک نمونه از اقدامات دولت سیزدهم را احیای ۷ هزار واحد تولیدی راکد عنوان کرد و افزود: با تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های ناتمام بستر اشتغالزایی و شکوفایی اقتصادی ایجاد می‌شود.

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار رسمی نرخ بیکاری در کشور از ۹.۶ به ۷.۶ رسید که ۲ درصد کاهش یافته است و در خراسان‌شمالی کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری وجود داشته که از نقاط قوت است.

وی جلب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی، افزایش بهره‌وری، رشد اقتصادی، مهارت افزایی و اتمام کارها و پروژه‌های ناتمام را از نقاط قوتی عنوان کرد که باعث ایجاد شور و نشاط و امید می‌شود و هم در رشد و پیشرفت اقتصادی کشور و معیشت مردم نیز موثر خواهد بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: در جای جای کشور پروژه‌های بزرگ و مهمی با عزم، اراده و همت مسوولان در حال اجرا است که نویدبخش آینده و روزهای خوبی برای کشور است.

حسینی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دید وسیع یک تحول بنیادین ایجاد کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان رخداد بزرگ تاریخی است و مردم بعد از ۴۵ سال همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668462

مهمترین اخبار ایران و جهان: