نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 16:22

افخمی: صهیونیست‌ها در سینمای آمریکا برای جانمایی روایت‌ غلط به جای حقیقت تلاش می‌کنند

بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به تصورات غلط صهیونیست ها در جانمایی تفسیر های خیالی و غلط از طریق فیلم های سفارشی و رسانه ها، عنوان کرد : این فیلم ها که با هدف مظلوم نمایی اسرائیلی ها و با هزینه های فراوان ساخته می‌شد اما می بینیم فروش چندانی نداشته زیرا مردم حقیقت ها را متوجه شده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون عصر امروز در  همایش طوفان الأقصی و غزه، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی، اظهار کرد: تلاش صهیونیست ها در سینمای آمریکا برای جانمایی روایت ها و تصورات غلط به جای حقیقت ها است.

وی با اشاره به تصورات غلط صهیونیست ها در جانمایی تفسیر های خیالی و غلط از طریق فیلم های سفارشی و رسانه ها، عنوان کرد : این فیلم ها که با هدف مظلوم نمایی اسرائیلی ها  و با هزینه های فراوان ساخته می‌شد  اما می بینیم فروش چندانی نداشته زیرا مردم حقیقت ها را متوجه شده اند.

این کارگردان سینما و تلویزیون در ادامه بیان کرد: بعد از گسترش اینترنت دیگر فضایی برای جانمایی روایت ها به جای حقیقت ها وجود ندارد زیرا دیگر پنهان کاری جایی نداشته و همه چیز روشن شده است. 

وی جنگ غزه را در سینما و تلویزیون تعیین کننده دانست و گفت: در آینده ما با دنیایی روبه رو خواهیم بود که ساخت فیلم ها در جهت نشان دادن جبهه حق هم به سختی صورت خواهد پذیرفت زیرا فیلم های واقعی در فضاهای مجازی و رسانه ها لحظه به لحظه نشان داده می‌شود.

افخمی در پایان با بیان اینکه امروز خبرنگاران با خون های خودشان حقیقت ها را ذر غزه نشان می دهند، تأکید کرد: دیگر فضایی برای نشان دادن دروغ از جانب صهیونیست ها وجود نداشته زیرا همه به حقیقت ها آگاه شده اند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586418

مهمترین اخبار ایران و جهان: