نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 10:42

صدور حکم پرونده قاچاق لوازم خانگی در شهرستان‌های سردشت و پیرانشهر

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم پرونده قاچاق لوازم خانگی و برقی در شهرستان های سردشت و پیرانشهر با بیش از 4300 میلیارد تومان جزای نقدی خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم پرونده قاچاق لوازم خانگی و برقی در شهرستان های سردشت و پیرانشهر با بیش از 4300 میلیارد تومان جزای نقدی خبر داد و اظهار داشت: پرونده ای به گزارش اداره کل اطلاعات استان تشکیل شده و پس از اقدامات لازم و بررسی دقیق اداره کل تعزیرات حکومتی و شعب ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق در سردشت و پیرانشهر منتهی به صدور حکم گردید.

عتباتی افزود: این پرونده که دارای ۶ متهم بوده و یکی از پرونده های مهم در حوزه قاچاق کالا می باشد تحت نظارت دستگاه قضایی قضایی استان با ورود جدی مجموعه قضایی و تعزیرات حکومتی و اداره کل اطلاعات استان تشکیل و پس از بررسی های دقیق و مفصل به سرانجام رسید.

عتباتی با تذکر، ضرورت دقت و مراقبت بیشتر در جهت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به تشکیل پرونده مجزایی جهت بررسی ترک فعل های احتمالی اشاره نمود.

عتباتی در پایان متذکر شد دستگاه قضایی استان مبارزه جدی با مقوله قاچاق کالا از تولید داخلی در سال رشد تولید را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داد که با همکاری کلیه مجموعه های اجرایی نظارتی و انتظامی و امنیتی و اطلاعاتی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1408418

مهمترین اخبار ایران و جهان: