نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 12:00

برقراری 26 هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در سه ماه گذشته به ۲۶ هزار و ۲۲۲ تماس مردمی پاسخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در سه ماه گذشته به ۲۶ هزار و ۲۲۲ تماس مردمی پاسخ داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در ایام تعطیلات اخیر هم ۲ هزار و ۲۶۴ تماس با اپراتور برقرار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: وضعیت جوی، مشکل مشاهده شده جاده‌ای و حمل‌ونقل باری و مسافری بیشترین موضوع تماس‌هایی است که کاربران جاده‌ای در تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش داده‌اند.

وی اظهارکرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره‌کل از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها و مشکلات راه‌ها مطلع شوند.

مشتری خاطرنشان کرد: همچنین شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود از رانندگان حمل‌ونقل عمومی و مسافران را ثبت کنند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1324689

مهمترین اخبار ایران و جهان: