نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 10:21

پیگیری مشکلات آب و برق دشتستان با حضور وزیر نیرو

بوشهر- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسائل و مشکلات حوزه آب و برق دشتستان در دیدار با وزیر نیرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده دشتستان، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس و فرماندار این شهرستان با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار که مدیرعامل شرکت سپاسد قرارگاه خاتم و مدیر پروژه سد دالکی نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات سد دالکی بررسی شد و وزیر نیرو دستوراتی جهت تأمین مالی این پروژه بزرگ صادر کرد.

در ادامه عمده مسائل حوزه آب و برق دشتستان از جمله مخزن دالکی، برازجان، دهقاید و کلمه، راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ چم‌تنگ و دهقاید، نوسازی شبکه، تأمین مالی پروژه لایروبی کانال‌های زهکشی، آبرسانی به روستاهای فاقد کد آب، برق‌رسانی به منطقه گیسکان و احداث ایستگاه برق سعدآباد، کلمه و برازجان مطرح شد و وزیر نیرو ضمن پیگیری این موارد از مدیران مربوطه، دستوراتی جهت تسریع در اجرای آنها صادر کرد.

احداث آب‌شیرین‌کن، احداث شبکه پایاب سد دالکی، افزایش سهمیه دشتستان از خط کوثر و برقی کردن چاه‌های کشاورزی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1289745

مهمترین اخبار ایران و جهان: