نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 13:41

22 بهمن امسال نشاندهنده پایمردی ملت ایران است

استاد دانشگاه و رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان گفت: 22 بهمن امسال نشان داد که ملت ایران محکم و استوار پای آرمان های خود ایستاده است.

منصور فرهادی استاد دانشگاه و رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: 22 بهمن امسال نشاندهنده عمق فهم و درک بالای ملت ایران در سنجیدن شرایط منطقه و جهان و استواری آنان در پایمردی به ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که مشکلات و کمبودها هرگز موجب کوتاه آمدن ملت ایران از آرمان های خود نشده است، خاطرنشان کرد: این شکوه حضور امروز ملت ایران از بندرعباس تا تهران و از شرق تا غرب این کشور نشان دهنده پویایی انقلاب اسلامی ما است.

به گفته این دانشمند هسته ای، دشمنان در طول 45 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد، با هر ابزار و شیوه ای بدنبال مأیوس ساختن ملت ایران از این انقلاب بوده اند اما ملت ایران همواره بر اصول خود تأکید کرده و این مسؤولیت بر دوش مسؤولان ما است تا مردم را از مشکلات اقتصادی و برخی ناکارآمدی ها رهایی بخشند تا طعم این انقلاب و نظام اسلامی که برآمده از رای و نظر و حمایت مردم است، بیش از پیش به ملت عزیز ایران چشانده شود.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668089

مهمترین اخبار ایران و جهان: