نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 08:02

نمایشگاه پوستر میثاق با ولایت در نهاوند برپا شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت دهه بصیرت نمایشگاه پوستری با مضامین سخنان مقام معظم رهبری برپا شد.

مهرداد معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نها‌وند با اشاره به برگزاری نمایشگاه پوستری در دهه بصیرت اظهار کرد: در این نمایشگاه ۴۰ پوستر به ابعاد ۷۰×۵۰ با موضوع دیدارهای رهبری با اقشار مختلف مردم، بیانات علما و بزرگان پیرامون ولایت و رهبری، دلنوشته‌های مردمی و دست‌نوشته‌ها و اشعار مقام معظم رهبری به نمایش درآمده است. 

وی افزود: پوسترهایی نیز با محوریت حجاب و عفاف با مضمون سخنان ائمه اطهار(ع)، علما و بزرگان دینی، شخصیت‌های بزرگ تاریخ جهان در خصوص مشکلات جوانان غرب و شرق در زمینه عدم رعایت عفت عمومی و لزوم‌حفظ حریم بانوان به نمایش درآمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در گفت: هدف  از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای فرهنگی در شهرستان، شناساندن فرهنگ حجاب و عفاف و معرفی امامت و رهبری در جوامع اسلامی و ترویج اعتقاد دینی و اسلامی است.

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۰ دی‌ماه به مدت پنج روز از ساعت هشت تا ۱۴ در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده بازدید علاقمندان است.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1622501

مهمترین اخبار ایران و جهان: