نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 13:12

جان فدا | جانشین نیروی قدس: سردار سلیمانی مقاومت اسلامی را به موشک‌های نقطه‌زن تجهیز کرد

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: نقش حاج قاسم در همکاری با مسئولان جهاد اسلامی و حماس یک نقش بی‌بدیل در توسعه سازمان و تجهیز آن‌ها به سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های نقطه‌زن بوده است

سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره نقش حاج قاسم سلیمانی در توسعه فرهنگ مبارزه و جهاد علیه دشمنان گفت: فرهنگ مبارزه؛ فرهنگ ائمه اطهار، فرهنگ پیامبر اسلام و از آن بالاتر فرهنگ خدا است.

وی افزود: فرهنگ جهاد و مبارزه علیه دشمنان خدا و اسلام تفکر و برنامه‌ریزی حاج قاسم بوده و این مسیر توسط همه آزادی‌خواهان جهان تا ظهور حضرت بقیه‌الله ادامه دارد. 

این فرمانده ارشد محور مقاومت درباره نقش حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری انتفاضه جدید در فلسطین بیان کرد: نقش حاج قاسم در همکاری با مسئولان جهاد اسلامی و حماس یک نقش بی‌بدیل در توسعه سازمان و تجهیز آن‌ها به سلاح‌های پیشرفته و موشک‌های نقطه‌زن بوده است که همچون صاعقه بر دشمنان فرود آمده و دشمنان از آن وحشت دارند.

وی ادامه داد: خداوند متعال این را فرموده است که «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم»، دشمنان از آمادگی جبهه مقاومت وحشت داشته‌اند و خواهند داشت.  

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 952189

مهمترین اخبار ایران و جهان: