نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 16:09

۵۰۰ تخت درمانی در استان بوشهر اضافه می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: با تکمیل طرح‌های در دست اجرا، ۵۰۰ تخت درمانی در استان بوشهر اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در مراسم روز پزشک در بیمارستان قلب بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی از اضافه شدن ۵۰۰ تخت جدید به مراکز درمانی استان بوشهر با تکمیل طرح‌های موجود خبر داد و بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از مهمترین برنامه‌های مدیریت ارشد استان بوشهر است.

استاندار بوشهر احداث بیمارستان جایگزین فاطمه زهرا (س) در بوشهر را یکی از طرح‌های مهم دانست و اضافه کرد: از دیگر پروژه‌های شاخص می‌توان به مرکز درمان بیماری‌های خاص بوشهر اشاره کرد.

محمدی‌زاده افزود: تکمیل مرکز درمانی بیماری‌های خاص استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود که ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این پروژه مهم تأمین شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان جایگزین ۱۷ شهریور برازجان یکی از طرح‌های مهم درمانی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای مردم در شهرستان دشتستان باشد و تلاش داریم که روند تکمیل آن تسریع شود.

استاندار بوشهر با تقدیر از خدمات پزشکان و مجموعه کادر درمان تاکید کرد: پزشکان در سخت‌ترین شرایط نیز برای شفای بیماران تلاش و ممارست می‌کنند و باید از زحمات و خدمات این عزیزان به شکل شایسته تجلیل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1464145

مهمترین اخبار ایران و جهان: