نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 18:00

اربعین نماد همبستگی اجتماعی شیعیان است

بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد اربعین را دارای برکات فاخر بین المللی دانست و گفت: راهپیمایی اربعین نماد همبستگی اجتماعی شیعیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تکلیف شرعی و قانونی باید مدیران تنها به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم با اجرای طرح‌های راهبردی ستودنی است، گفت: حضور میدانی برخی مسئولان در مناطق محروم و کمتر برخوردار و دستور فوری آنان برای رفع دغدغه‌های مردم شایسته تقدیر است.

وی افزود: گرچه دولت سیزدهم با قدرت تمام در مسیر انقلاب و خدمت به مردم در حال حرکت است اما این روند باید همچنان با اقدامات جهادی تداوم داشته باشد.

براتی زاده با اشاره به اینکه مسئولان استان نیز باید همچنان پا در رکاب دولت باشند، خاطرنشان کرد: خراسان شمالی بعد از گذشت سال‌ها هنوز محرومیت‌هایی در بخش‌های گوناگون دارد که باید مسؤولان مربوطه توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: انتقال و هدایت مسیر کامیون‌ها به خارج از شهر برای کاهش تصادفات و زندان شهرستان بجنورد به حاشیه شهر از جمله مواردی است که باید مدنظر مسؤولان باشد و در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام براتی زاده با اشاره به برکات برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی اجتماعی است و آثار بین‌المللی فاخری دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1480289

مهمترین اخبار ایران و جهان: